1 augusti

Igår var det då sista dagen på rockoff.
Så jag och hanna traskade runt på stan, dock blev det lite långtråkigt (+ett litet kläd byte, blev helt sjukt kallt på kvällen) så vi beslöt oss för att gå ner till MSF för att entra farfars båt.
Väl där så är nyckeln till båten framme, så bi blev lite lätt misstänksamma. Så vi öppnar då upp allting för att se om någon var där, och vem sitter inte då gömmer sig i ett hörn? Just det, fransmannen.
Malin låg även inkrupen under en soffa, så efter att vi släppt ut henne därifrån (jag, jag MÅSTE stänga in henne, är hon så dum att hon lägger sig där inne så får hon skylla sig själv att hon blir instängd)
Efter att alla var samlade igen så satt vi då och pratade, åt gamla kex & jordnötter, samt drack okolsyrad cola.
Och vet ni vad?
Härmed kan jag deklarera att jag och fransmannen nu är vänner.
Så hädan efter är det; min vän fransmannen.
Iallafall, när klockan började närma sig 12 så pallrade jag, hanna, malin och min vän fransmannen oss till torget för att se på fyverkerierna. Vi tappade dock bort malin på vägen, men det är sånt som händer...
Efter det for jag och hanna hem till henne, drack te och åt ostbricka.
En ytterst lyckad kväll!

Idag får jag se vad jag hittar på, jag måste åtminstone fara med en jacka till pussinens som jag lånade när jag körde hem, som sagt det var helt galet kallt ute!
Men nu, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0