på tal om sommarlov

Fast jag inte tror det så har jag faktiskt gjort ganska mycket denna sommar.
Jag har bl.a seglat till rödhamn, kört båt, varit på en halv galen camping, varit på rock off, lärt känna en fransman, åkt ring, nattbadat, jobbat en hel del, stekt på psp, fyllt 16 år, fått min moppo reparerad, varit på måsskär och gjort otaliga misslyckade försök att få draggen att ta, lipat över att min bror flyttar på fredag, nojsat med pussinens, fått nya bekantskaper, varit i swe, tappat bort en uggla (som nu är i mina ägor) och självklart simmat och solat så att jag nu ser ut som en italienare.
Så trots allt har det varit ett bar sommarlv

Första dagen i lusse var helt okej, anatr väll att klassen är okej.
Skall bli kul och se hur dert blir imorrn.
Men tills vidare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0