du gör vad du kan, jag gör vad jag vill

God eftermiddag!
Det var helt okej i skolan idag, men shit vad snabbt allt går! Iaf dom här första dagarna.
Det är liksom poff så är man på lektioner och så poff så är man på rast o.s.v tills dagen är slut, pretty coolt faktiskt.
Dock hade jag lång matte idag. Men det är lugnt, om jag bara slutar stressa upp mig och tar det lugnt så ordnar sig nog allting.
Men nog om lusse.

Var och skrev in mig igår på ÅMI.
Har nu lektion och orkester på måndagar samt teori och brass på tisdagar. Skönt, slipper jag kanske bli så stressad igen.
Vi får se.

Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will.


Kommentarer
Postat av: Malin

vet du hur gryyyyymt deprimerad den där rubriken gör mig!!?

2010-08-18 @ 18:57:13
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

ey, den är ju skön!



2010-08-19 @ 12:56:02
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0