Exceptionell Lysande Intervjuare och Nattsuddare

I vår klass så råder det just nu en intensiv diskussion om vad vi skall vara utklädda till på volley boll dagen.
Och ni skulle bara veta vilka geniala förslag på utklädnader jag har!
Dock så instämmer inte riktigt hela klassen in (ok, ingen i klassen håller med mig)
Men skit i det.
Dom kommer att ångra sig bittert.

Bara för att delge en idé:
Hela klassen sitter och nojjsar, skrattar, pratar och är allmänt så som vi brukar vara.
Efter idoget funderande utbrister jag:
HEJ HÖRRNI, jag har en genial idé! Vi är indianer!!
ALLT ljud upphör genast.
Precis som det gör i TV-serier när någon inte säger något så smart.
Och sedan...
Emmes asgrav.

Nåja, kycklingsallad next.
Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0