jodå jag minns

Jag vet att jag lovat att lägga upp bilder från igår.
Men hörrni, jag tycker vi kan ta det när jag har mer tid, hade bara snabbt tänkt lägga upp tre bilder på några av mina kusiner, från lilla jul. Kan ju alltid försöka kompensera upp att jag inte skrev något om lilla jul förra helgen.

Rätt söta eller hur?
MEN, om ni tittar liite noggrannare, så ser ni hannas krampaktiga stryptag om henke?

här börjar allas personligheter komma fram lite granna

well, tror att denna talar rätt bra för sig själv, eller hur?

ok, det blev en fjärde
men visst ser alla ganska glada ut på denna bild?
men notera emmas panikslagna försök att få tag på min handled
under denna bild så väste hon nämligen: "elin släpp mig, jag kväääävs!"

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar Toves min på 3e bilden.

Och älskar när jag får läsa din humor i inläggen, den är lovely! Puss

2010-12-07 @ 20:29:59
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

jag säger som super mario:

I'M (on my way at least) BAAAAAACK!

2010-12-07 @ 21:10:38
URL: http://elinbiskop.blogg.se/
Postat av: tottis

sngga bilder på oss alla

2010-12-09 @ 13:16:50
Postat av: tottis

snygga bilder på oss alla

hihi //tottis

2010-12-09 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0