tillbaka på denna öde ö

TJA
Jag vet att ni har saknat mig. NI KAN INTE LURAS, vet att ni har gluttat på min blogg och önskat efter livstecken.
...inte? Nähä, skit i'et då.

Ehe.
Nåja, skall skärpa mig nu.
Var vääldigt nice i swe! Det gick hur bra som helst att flytta allt till marcs och jennifers nya lägenhet (+att den var helt sjukt nice)
Ut över det så har jag.
ätit ben & jerrys till frukost (ett måste)
tappat ur en burk lack på ikea
inte köpt en enda jul klapp (panik)
inte hittat vinter skor, tur att man har converse så att jag kan överleva denna vinter som skall bli den kallaste på 1000 år
köpt ett par asfräna uggle örhängen
och sist med inte mist, ätit helt sjukt mycket kina buffé (seriöst snubbarna som satt i bordet brevid oss höjde på ögonbrynen ;) )

men nu skall jag ta igen min fysik
hejdoe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0