tre brännblåsor, ett paket socker och två timmars garnerande senare...

Så var jag äntligen klar med mitt pepparkaks hus!
Självklart var det ett mumin hus vi gjorde.
Jag och pappa kämpade så fruktansvärt länge med att få allt bra (lite halv perfektionister båda två) och jag dampade sönder och samman på sockret, medans pappa tog allting lungt. Som vanligt alltså.
Nåja, jag tycker nog att resultatet blev ganska bra!
(jadå, jag har en förkärlek för mycket dekorationer)
(och jo, vi gjode pepparkakshuset igår)

Måste berätta för er hur otroligt schööönt det skall bli med jullov!
att jag har massa uppsatser och shit som måste göras, struntar vi i!
Dessutom blev jag och mamma påkörda bakifrån (ehe, sjukt intern humor, garvar lite för mig själv just nu) så det vart lite läskigt. Ingen skada skedd dock!
Hehe, min reaktion var så fruktasnvärt ful.
Jag:Mamma blev vi just påkörda?
Jag:mamma blev vi just PÅKÖRDA av en BIL?
mamma:Ja elin, vi blev påkörda.

Nåja, det var allt för idag!
Cya



ja, den ena polka grisen är tejpad...kom igen vad skulle jag ha gjort??

Kommentarer
Postat av: Francine

jätte fint pepparkakshus!!! det ser jätte gott ut! :D

2010-12-20 @ 16:41:14
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: elin

haha, tackar, du vet...mest glasyr vinner! :D

2010-12-20 @ 18:06:09
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0