Tyska Turister

Seriöst, vet inte hur jag skulle palla skolan om jag inte skulle få garva så mycket som jag gör varenda dag!
Nåja, fick sluta en kvart tidigare från finskan idag. Toppen
Dessutom glömde jag att öppna den 7:de luckan igår på min kalender (jag vet...jag glömde det två gånger) så nu har jag två luckor att öppna. Toppen det med

Nåväl, har dessutom tagigt tag i min fysik bok. Insåg nämligen igår att det inte funkar att vara utan boken längre, och att jag inte kommer att hitta den här hemma. Så jag pallrade mig ner till våran trogna bokhandel och införskaffade le' book (nej, jag har inte en aning om det där var rätt på franska, jag vet inte ens om det var franska, tyckte det lät lite ballt)(oj, långt inlägg om en bok, intresse klubben fick lite mera antecknings material bara)(jo, jag gillar parenteser)(mycket)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0