gubben i lådan

God kväll!
Vet ni vad, om vi har förhör i finska imorrn, så är jag körd.
Dessutom hittar jag fortfarande inte min fysik bok. Rätt körd där med alltså.

Dock pratade jag med anne-gitt (min studiehandledare) idag.
Och vet ni hur nice det var?
Det ser ut som jag kan klara av allt jag vill.
Ni förstår man kan nämligen trixa och fixa lite som man vill.
Nåväl.

Lovade er ju att visa bilder på vad jag sysslade med i söndags, nog för att det inte var så exceptionellt, MEN ett äventyr värt att nämnas.
Jag var nämligen ur och åkte bil med min kusin Malin.
Vet ni hur sjukt det kändes?
Galet.
Men, en sak skall jag säga er, och det är att malin kör vääldigt bra. True story malin!
dessutom råkade vi endast ut för 2 kärringstop på vägen, en väldigt imponerande förbättring, om man tänker på en viss biltur med min gode vän fransmannen som ägde rum i sommras, på en viss skolas parkering.
bara så att ni vet vem som gjort burning märkena utanför lusse liksom

Nåja, passar på att lägga upp lite bilder nu!


chaffisen

vet ni hur bittert det känns när man öppnar sin favorit klubba, och så är det en annan smak??
fan funderade ju seriöst på att stämma sparis

körde via åss, och givetvis var japanska turisten framme (...jag)


försökte dessutom fånga ljuset (det var skit fint på kvällen) men det gick inte så bra, men det blev faktsikt rätt fräna bilder anyway hehe



men vet ni vad?
Jag har fasiken glömt att öppna sjunde luckan i min julkalender!
Toodeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0