we'll be singing, when we're winning

AAH, vi har ett så fruktansvärt bra tema till volleyboll dagen imorrn.
Bara så att ni vet liksom.
Så har varit och letat kroppsfärger i hela stan nu med emme och dylan.
aah, detta kommer bli så otroligt roligt om det lyckas!!

Well, annars har det inte varit något speciellt idag.
Förutom att jag blev helt brutalt självmords benägen idag på finskan.
Helt seriöst:

Jag tittar upp på klockan och ser att den är 25 i, vi slutar vanligtvis 20 i
Jag:EEY, vi slutar om fem minuter NICE!
Ida:Nej vi slutar om 35 minuter!
Jag:Men nej vi slutar ju 20 i??
Ida:Nej elin, det är onsdag idag, vi slutar fem minuter över.

efter det följde en av historiens största faceplants, ni förstår ibland kan man bli ledsen och ibland kan man bli ledsen

Kommentarer
Postat av: Lusse

Volledagen är inte i morgon utan på fredag.

2010-12-15 @ 17:32:49
Postat av: Malin

Exakt min tanke !

Men du Lusse, en extra trevlig volleybolldag till dig!

2010-12-15 @ 22:21:50
Postat av: elin

sup, lusse?



malin, du kmr att få dåndimpen när du ser vad vår klass klätt ur sig till! :D

2010-12-16 @ 20:43:48
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0