ångest..?

Hallo!
Si på fan, jag överlevde veckan iaf! Den har t.o.m nästan gått bra :)

Iaf.
Som i vanlig ordning har jag då kollat runt internet, o olika bloggar.
O just det.
Bloggar.
Två stycken jag har gått in på har det stått om just..
..matångest.
Typ att man klart kan äta typ godis o annat sött nångång utan att man går upp i vikt, fast självklart ska man ju träna. Och inte äta ''onyttigheter'' så ofta.
Men jag vet inte...
Så fort jag läser sånt så blir jag typ ännu mindre peppad att äta onyttigt.
Känner mej som ett fetto som äter sött hela tiden.
Haha, man borde ju känna sig peppad lixom, typ men va bra, så man kan äta
onyttigt ibland!
Knäptt det hära...
(inte menat som något negativt att större bloggar skriver så! de e bra att dom ger tips)

aja, nu ska jag dra ut o käka, o sen blir det o inhandla den FETASTE godis påsen i hella mitt liv! ;) (bara för att visa hur tjock jag e :)

Kommentarer
Postat av: emme

Jag har också läst massa såna bloggar, alla har tips om träning och diet. Fettofeeling here I come... ;P



sv: hahah, jag har ett helt inlägg om det, bara inte publicerat ännu ;)



2010-02-12 @ 15:30:17
URL: http://josefinaemelie.blogg.se/
Postat av: elin

hahahaha, men asså jag menar de! blir helt tvärtemot feeling! :s (förstår om ingen fatta vad jag skrev, skrev nått helt annat först, men sen tog jag bort det haha)



menatt, va betyder sv? (e man n00b så e man ^^ )

2010-02-12 @ 18:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0