finskan, here I come!

Ja, finska prov på torsdag. Så nu hade jag tänkt skriva ett lite snabbis inlägg för att sedan gå o plugga (orka skriva underkänt hehe)
Hade tänkt berätta vad jag gjorde i skolan idag då
Vi kan börja med matteprovet som gick lite..ja..sådär. . .
Typ:
Uppg. 5
Svar:?!! (jag jag skrev det seriöst)

HK:n, så lyckades jag...
...spilla ut  ungefär 2 dl vanilj socker (tips! balensera inte sockret på bakpulver burken så att tornet blir mkt högre än dej själv)
...tappa ett smörpaket
...hälla vatten i förbannat varm olja, så de börja sprätta o ånga o härja (ja, jag vet att man inte ska göra det, men min hjärna koppla int riktigt)
...och tappa ett skärbräde, lixom kanske int så hemst men det blev lixom pricken över i:t

(notera att vår lärare såg ALLT jag gjorde)

och nu...finska! :/

Kommentarer
Postat av: Malin

Så går det när man pluggar too much

2010-02-09 @ 22:26:41
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

vääh?

2010-02-11 @ 18:33:15
Postat av: Idaaa

hahah, det var nog inte bara pga dej som vaniljsockret föll ut...

2010-02-11 @ 19:29:05
Postat av: elin

hahaha, vad har man inte vänner till, utan att gå igenom ''svåra situationer'' med hahaha XD

2010-02-12 @ 15:21:11
URL: http://elinbiskop.blogg.se/
Postat av: Anonym

exat! (Y)

hahha :D

2010-02-13 @ 12:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0