haHA

Hej!
Nu e det såhär, att det antagligen skulle dröjja mycket längre för mej att skriva ett inlägg, men min käre vän och kollega Ingeborg har nu kommenderat mig till att skriva ett inlägg.

Ja, det har blivit väldigt kass uppdatering, men jag har helt enkelt haft det för bra på mitt jullov så jag har int velat skriva (gjort massa annat ist)

Så nu kmr väll alla hederliga sammanfattningar, nyårsönskningar, uppdateringar, knäppa konversationer, och jaa gudvetvad!

Jag kör väll bara igång med samman fattningen då (:

Jag antar att år 2009 var ett väldigt upp-och-ner år. Det har varit bra, men även ''downs''.

Och nu e det såhär att jag inte riktigt har en aning om vad jag gjorde de första månaderna av året
Men jag antar väll att jag hade det helt okej
JO JUST DET, förfain, södertelje peopelsen va ju här! Tro faktist det var bland det roligaste jag gjort iår :D

I juni konfrimerades jag då, fyllde även 15
Sommarlovet är alltid underbart med alla utflykter till måsskär, chill dagar, segling, jaa, allt som hör sommarlovet till!
+moppekörning! :D

Sen sparka skolan igång igen (som vanligt)

Så på höstlovet for vi till London, sjukt kul!

Sen har väll allt flutit på, som vanligt hehe...

Faktist nu när jag skriver, märker jag att det är väldigt ''svårt'' att sammanfatta det här året...
Faktist.. Jag tror 2009 har varit ett ganska jobbigt år för mig. Jo, det har det varit. Iaf det sista halvåret.
Sådär, nu tänker jag inte skriva mer om det.

Så jag tar väll jul o nyår ist! :D

Julafton va bra. Mer än bra!
Dagen spenderades till o spela super mario, sen kom lite släkt vi skulle fira med (jag spela även i julkyrkan haha) sen käka vi väll julmiddag, öppna julklappar o.s.v

Jullovet har jag väll mest härjat runt haft snöbollskrig, åkt pulka, skrinnat, vart med polare o allt sånt dära :)

Nyår, var vi med några andra familjer.
Vid tolvslaget släppte vi iväg sånna dära vita lyktor, jättejätte vackert! hoppas mina önskningar går i uppfyllelse)

Sen nä vi då stod och sköt raketer som bäst, så kmr oscar traskandes! (jag måste bara återge våran konversation haha)

Oscar: Tjena Elin!
Jag:??! Nämen si på fan, tjena Oscar!! :D
min moder: ELIN, e det verkligen sådär man häslar på nån såhär på det nya året??
Jag:Oj...Förlåt, Hej Oscar, gott nytt år! :3

hahahaha, sen sköt vi raketer, fick kallt, o gick in. Dock beslutade vi att vi skulle träffas en halvtimme efter, o skjuta mera raketer, men det va så kallt så när Oscar o en liten cool snubbe, William kom till oss så joina dom ist o sepla super mario (rätt kul men usch va alla va dåliga på det!!) haha ;D

Sen har jag väll hunnit med en sväng till swe, hitta int så mkt, men trevlit endå!

Kanske att detta inte var ett så bra inlägg, men somsagt, det e som det e (har int riktigt nån lust att blogga)

Förresten, om ni vill veta så kom jag en timme för tidigt till skolan idag.
Det tyckte jag inte att va så kul haha ;)

Aja, ni får väll se hur lång tid det tar inan jag uppdaterar igen ;D
sry ib (:

Kommentarer
Postat av: ib the best :D

eeeeeeeeeexelento;D

2010-01-07 @ 17:29:49
URL: http://ingeborghanses.blogg.se/
Postat av: elin

HAHAHA ;D

2010-01-07 @ 18:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0