lite sånt dära kvällsinlägg

God..nånting, hehe.
Det har visst vart lite halvkasss uppdatering här på bloggen. Men jag har helt enkelt inte haft tid att skriva!
Aja, skolan har typ varit rätt så ordentligt jobbig! Usch... Massa inlämnings arbeten och kemi prov. +att jag blivit lite halv sjuk. Har über ont i halsen, typ huvud värk och stel nacke (om nån kan visa lite medlidande ;) )
Dessutom så har jag kommit på att jag vill göra massa saker.
Eller massa o massa..
Jag vill gå ut och fotta nu innan all snö försvinner.
Jag vill ha snöbollskrig & åka pulka.
Jag vill skrinna.
Och finally så vill jag oxå gå ut o gå på isen innan den försvinner.

Får se om jag kan hinna med o göra nånting i helgen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0