jobb

Skall vara på jobb om en halvtimme. Usch idag är en så där dag när man inte vill jobba. Jag vill till måsskär!
Igår så hade då jag och malin dejt. Vi vart på åbben och åt och det var helt sjukt gott där!
Sedan hade malin lite... risky business för sig, så nu är hon skyldig mig en feet gentjänst (nog för att jag inte behöver nån, tyckte inte jag gjorde så mycket)

Nåja, imorgon ska jag iallafall köpa en jätte söt klänning, så det är ju någonting att se fram emot.
Ha en ytterst bra och solig dag nu allesammans!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan köpa klänningen åt dig :)

2010-07-13 @ 09:57:59
Postat av: elin

ehe, vet du vad?

jag har kommit på någge lämpligare, tänkte att vi skulle ta en kväll där du passar upp enbart på mig, och vet du vad som skall ingå?

jo:

fot massage

fot bad

fot filande

och måla tånaglarna, samt klipp dom.



well vad tkr du?

2010-07-13 @ 17:31:55
URL: http://elinbiskop.blogg.se/
Postat av: Malin

alltså, käften :)

2010-07-13 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0