my sisters keeper

God eftermiddag!
Har jobbat idag, men har lunch nu (skall vara tillbkaka om 20 minuter, ifall nån av er har saknat eran trogna strandvakt)
Iaf, igår hade jag och hanna myskväll, vi köpte chips, pocorn, choklad etc för en onödigt hög summa hehe, sedan hyrde vi då my sisters keeper. Alltså... den filmen, det är verkligen den finaste filmen jag någonsin sett! Så otroligt fin.
Varken jag eller hanna brukar gråta. Aldrig.
Gissa vem som satt och lipa? Seriöst tårarna bara rann nerför mina kinder, jag hulka t.o.m!!
Haha, jag måste gå o hämta papper för att jag lipa så mycket. Hanna tittade på mig som om jag var lite störd då.
Men gissa vem som satt och snyfta efter ett tag då? ;)
Well, om någon mot förmodan inte skulle ha sett denna film, se den!

Kan dessutom säga åt er nu när jag tittade på TV-reklamen, så var det en brud som hade en likadan kofta som mig, creepy

Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0