PSP

Tjena, jag vet att jag har varit en väldigt dålig bloggerska, men jag har i princip inte varit hemma på två-tre dagar (ofta jag inte vet hur länge sen det var som jag var hemma senast)
Hursomhelst.

Idag på jobbet har jag tillägnat ungefär 6 timmar till att spela PSP*, fy faan va kul det är!!
Dessutom har jag hittat en super söt kjol från ziczac, toppen!


kjolen från ziczac, märke modström


*PSP= portabel playstation *
skillar lite*
antar att ingen endå skulle förstå vad det var, därav bilden

Kommentarer
Postat av: Malin

P S P

Portabel spel portal.

Det funkar ju inte med playstation, du blir det ju PPS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHAHHAHA

2010-07-26 @ 12:00:32
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHA oj

menade playstation portable ;D

2010-07-26 @ 20:19:54
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0