sommar regn

Idag har det äntligen både åskat och regnat!
Passade på att lägga mig ute på bryggan en stund idag på jobbet, titta upp på molnen och känna dom första vatten dropparna, shiz vad skönt!
Sedan började det då åska, så jag då gick jag in och bäddade ner mig nåja hur mycket man nu kan bädda ner sig på tre stolar i olika höjd, en jobb tisha som kudde samt en handduk som jag passade på att låna av min kollega, och lyssnade på åskan.
Jag gillar åska starkt!

Igår var jag som sagt ute med Hanna på stan.
Vi gled runt och kollade lite, och vi passade även på att terrorisera malin och hennes vän fransmannen.
Om jag lyckades göra ett gott intryck den här gången? Nej
och jo, allt detta kan läsas av fransmannen, eftersom Malin tipsade mig om att alla brukar kolla hennes länkar

Hursomhaver så skall jag iallafall strax tillbaka på jobb, slutar om två timmar yes!
Kan upplysa er om att radion också har gått sönder, så jag har suttit i sex timmar på en stol och läst sherlock holmes, fan vad ledsen jag blev när han dog.
Men det mina vänner, är en annan historia.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHHHAHA! Älskar att han kallas "fransmannen"!

2010-07-29 @ 15:40:57
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

well, han är ju en "sån" eller hur? ;)

2010-07-29 @ 17:41:51
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0