turkost

Malin Pussinen måste nog vara king på att skämma ut mig inför en viss fransman.
Första gången var jag hemma hos dom, så kommer hon: elin kom!!
Så går jag ut, risig, osminkad (det var sommarlov, och jag var hos mina kusnier!) så vet står inte där då? Just det.
Andra gången var idag då. Satt på jobbet precis tillbaka från lunchen.
Har precis satt på mig min smutsiga jobb tisha, oborstat hår och inget smink.
Vem kommer inte då på visit? Just det.

Well, med lite tur kanske jag nångång kan få vara lite representabel, eller när tänker du dyka upp nästa gång malin? ;)

Nu skall jag måla naglarna turkosa. Hörde jag alla pennor som ivrigt antecknar? Yes jag hörde rätt.
bye

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAH!

Alltså. Du såg ut som en Hippie i din lägenhet på Lilla holmen ;)

typ, tomburkar på diskbänken. Massa sand överallt. Påfågelfjädrar.

Awesome.

2010-07-19 @ 19:01:16
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

du.skämtar.

2010-07-19 @ 19:41:09
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0