upplysningvist..

...Kan jag tala om för er att jag nu för tiden bor ute på måsskär.
Ifall någon undrar vrf jag i princip inte finns här i M:hamn längre ;)
yes, vart till måsskär idag, maffigaste vågorna på länge! och skall dit imorrn igen :D

Dessutom har jag goda nyheter.
Det kan eventuellt komma en möjlighet att min hängmatta införskaffas (men med min tur är den säkert slut)

Ikväll skall jag, mammi o pappi ut till kärringsund och äta.
Jag har ingen aning om vart kärringsund ligger.

En grej till bara; tänkte säga att jag är väldigt glad just nu, mår toppen
sommar♥

Ingeborg!
Om du läser detta;
Vi måste höras före fredag, du förstår jag har en toppen idé.
Faktist så ÄR det en bra plan denna gång (lovar) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0