camping

Olá! Ett tag sen med uppdatering, men jag tror ni överlever, inte sant? ;)

Idag har min käre vän ella fått stå ut med en nördig tönt med ett extremt behov av socialt umgänge, p.g.a för lång ensamhet på en strand (det är inte jag)
Idag ska vi iaf göra nånting ovanligt, nämligen våldgästa cornelia
Inte så ovanligt tänker ni nu
Men då kan jag förtälja er om att vi ska våldgästa henne ute på... Järsö!
Yes på deras stuga.
Vi skall ha med tält, uppblåsbara madrasser, marshmallows och hela tjottahejtti.
Nu får vi väll se hur denna historia slutar, men med två obotliga optimister (bortsett från mig) så kan inte detta äventyr sluta illa!
Mot shrewood skogen!
elr nått sånt

Dessutom var det så länge sen jag uppdaterade så jag tänkte ge er lite information på cravings jag har just nu;
craving #1 lång klänning, jag hittade världens vackraste/finsate/underbaraste klänning men jag köpte den inte :s wellwell, innan denna sommar är slut så skall jag hitta en :D
craving #2 mitt underbaraste uggle halsband *gråter en skvätt blod till*
craving #3 en egen glasskiosk
craving #4 en liten båt o puttra runt med :D
craving #5 tuggummin till min tuggummi maskin ;)

Sådärja, nu har ni ointressant uppdatering så et räcker och blir över :D

Dessutom, kan jag upplysa er om att corren inte var ute på järsö, HAHA, fail insta. Men vi skall fara nån annanstans ist ehe.


lite såhär såg den ut, ååh u n d e r b a r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0