grillning

God kväll, har precis kommit hem från pussinens efter att ha varit där och tvingat mig till att få göra kokosbollar (y)

Igår kväll så var jag, ella, matilda, linn och jenna och grillade hos jenna på en liten strand.
Fasiken vad förträffligt det var!
Hehe, alla spåra lite, men som tur är så är alla lika sepe, så det va heelt okej. Ella och jenna simma t.o.m! *impad*
Det kommer att komma upp massa bilder (vi tog jätte många fina bilder)!
bara min förbannade dator och min faders kamera skulle kunna sammarbeta! GAAAH blir skogstokig :(

Imorgon far jag till swe med mamma, haje o gustav på våran traditionella sommar resa.
Så inget bloggande på några dagar alltså.

Det kommer att komma updates på hur mitt jobb är, men som sagt, det kommer senare.
Nu skall jag gå och äta avokado.
Cya!♥




Kommentarer
Postat av: idaa

om du inte kommer ihåg det så var jag också med.. :D

2010-06-19 @ 14:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0