sjökapten och snubbe

Tja!
Idag har vi haft att killar skall va tjejer och tjejer skall vara killar, haha klockrent!
Så jag har glidit runt i hängsel och hatt hela dagen, ytterst trevligt ;) igår hade vi att man skulle vara ett yrke, så då va jag sjökapten
Tänkte lägga upp alla bilder i slutet av veckan, (om jag hittar kamera laddaren)
Så då får ni någonting att skratta åt.

Men skall gå o sola en stund nu tror jag bestämt.

Förresten kan nån ge tips på vad man vill ha i födelsedagspresent? Det står helt still i huvve...

Dessutom har jag panik över att det är 2:dra juni idag.
Tiden går för snabbt, och jag vill inte bli stor. Jag tycker om att vara liten. Barnslig.
Dessutom är det snart nyår. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0