student

God dagens!
Igår tog min bror Marc studenten, GRATTIS!
Dimensionen va bra, och sen for vi då till lusse för att se på när dom sprang ut. Väl där gratta vi några till som tog studenten :)
Efter det hade vi studen fest hos oss, jag hjälpte till lite granna.
Studentfesten var också väldigt trevlig.
Shit vad mycket trevliga människor jag snacka med, super gulliga.
Har bl.a fått omdömen som att jag är strong, ovanligt mogen för min ålder, vacker, typ att jag inte kan vara bäst på allt för då skulle folk bara bli avundsjuka o.s.v
Okej, ni kanske inte bryr ett shita, men jag blir så otroligt glad när folk säger sånt, och är så himla snälla mot mig!♥

Men nu skall jag bädda sängen, och eventuellt spela lite supermario, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0