TEMA

Ja, nu skall de lovade bilderna från våran temavecka komma upp här på bloggen :)

Måndag: 80-tal





outfit: blåblommig body, blå shorts, knall lila strumpbyxor, neon gröna örhängen, benvärmare och icke att fröglömma: rollerblades :D

Tisdag: yrken











outfit sjöman:
randig tröja, blå jeans, snitsig sjömanshatt från farfar, pappas sjö kavaj


Onsdag: pojkar--->flickor   flickor--->pojkar













''pojk outfit'':
svarta byxor, vit skjorta, hängsel, snitsig hatt (också från farfar) mustasch (??)



Torsdag:fjortis/brat











fjortis-outfit:
leopard tights, röda converse, svarta shorts och linne, leopard örhängen och ett ton smin (OCH silver glasögonen :D)


Fredag: bonde/ålänning









bonde outfit:
rutig instoppad skjorta, stövlar, hörlurar med radio


Temaveckan har verkligen varit skit kul, nice att vi gjorde sista veckan i grundskolan till något minnesvärt!

Eftersom de flesta redan vet/har hört om vad som hände igår så tänkte jag berätta det lite tydligare så att vi får saken ur världen.

Igår när jag körde skoter till lilla holmen för att spela volley boll, så tänkte jag ta en lite kortare väg.
När jag körde vi martha huset/ fylle huset, så såg jag en bekant som jag vinkade till.
Detta ledde till att jag kom för långt upp när jag skulle svänga (det är en gupp där) så tror jag att jag svängde för snävt samtidigt som jag kom på kanten, jag är faktist inte riktigt säker. Allt gick så snabbt, jag tappa kontrollen, moppen for iväg, och det enda jag uppfattade var den röda plasten på min moppe innan jag låg i backen. Så ja, om ingen ännu förtstått vad som hänt så krascha jag med moppen.
Moppen gick det inte så bra för, framhjulet är snett.
Pappa har fört den på reparation, men det kan kosta mellan 500-600 euro.
Men om jag har tur så kanske det bara blir 100 euro om det lyckas med att bara byta en grej. *håll tummarna*
Jag skada mig också rätt ordenligt.
Typ massa blåmärken på benet, ett uppskrapat knä, uppskrapad arm, och mina händer (mest på ena handen) är uppsvullna (och foten då). yes, careface

Men jag hade tur, det kan ha gått mycket värre.
+att jag lärt mig en ordentlig läxa

Men iallafall, så jag vill bara säga tack till alla som brydde sig om mig igår när jag var ''ynklig'' (pfft, elin biskop, ynklig??) den jag vinka till, en av min klass kompisars mamma som brydde sig om mig, och till ella, emma, cine och emme♥
kanske att detta var lite töntigt, men alla var så himla snälla

Vartfall, klassen var som vanligt imorse
Kommer in till slöjdsalen, samtliga tjejer:
elin hur är det? vad var det som hände?

Kommer in till metall salen där alla killar är:
HAHAHAHAHHA, FAIL ELIN :D:D

. . .
well klassen gör mig alltid på bra humör
bye!



Kommentarer
Postat av: Francine

Gilla temaveckan!!! :D :)



Du hadeverkligen tur att det inte var värre! :) med moppeolyckan alltså, skit va rädd jag blev när Ella sa att du hade fallit med moppen :s ! Tacka gudarna att du va okej!!! :)

Och det blir nog bra med moppen ska du se! :)

Always here for you! :)

2010-06-04 @ 16:40:56
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: elin

F: tack cine! Jag vet verkligen att jag kan lita på dig! :)

2010-06-04 @ 17:40:07
URL: http://elinbiskop.blogg.se/
Postat av: Malin

JAG VISSTE INTE DET HÄR!!! OCH NU GJORDE DU MIG JUST JÄTTEOROLIG!



(ps. var lite glad att du inte drog av ditt korsband, det hade kostat dig ca. 300 dagar som invalid, och dessutom 5000€ ds)



VI MÅSTE SES SNART

ah, vi ses idag!!! :D på Marcs student ju!

2010-06-05 @ 01:41:35
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

malin...

tur att du är här nu o ser att jag lever, hahahahahahahaha

2010-06-05 @ 17:22:17
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0