vifta med händerna fjåårwtiz!

Yes dagens tema var idag:
*trumvirvel*


fjortis/brat :D
ehehe
Så idag har jag glidit runt med:
leopard tights, korta shorts, linne, leopard örhängen, förbannat mycket smink, rufsigt hår (såg ut som ett troll, micke trodde bestämt att jag såg ut så när jag vaknar) och icke att förglömma: silvriga solbrillor med ränder som jag fått av emme :D
Hehe, fick applåder när jag gled in på finskan imorse ;)
Dessutom tar pappa med kamera sladden idag så jag kan ladda upp bilder (alla bilder kommer dock upp imorgon på bloggen) men fb lägger jag nog upp dem snarast möjligt :D
Ikväll skall vi kanske fara med klassen o spelar volleyboll, annars hittar på nåt med några andra dudes.
höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0