facktard

Hehe...
Idag efter bokpratet i biblioteket:
Bertel:elinelinelinelinelinelinelinelinelinELINbitchkopbitchkopbitchkopbitchkopbitchkopELIN!!!
Jag:ignorear (jag sov typ)
Bertel:men wtf... bitchkopbitchkopbitchkopELINelinelinelin... facktard... elinelinelin
Jag:...wtf HAHAHAHAHA

Facktard.. HAHA de e ultimat
Facktard

Aja, igår va trevlit.
Jag, emme o ib va som sagt till django o glodde på film. Den var mystisk, men det var endå ytterst trevlit.
Jack och oscar var oxå där, sen trillade ytterligare micke, elli o magnus in.
+att jag o ib höll på o missa bussen hem, men det är en annan historia.

det kanske kommer upp några bilder senare, men vi får see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0