fika

Halo! Har kommit hem från en fika på stan med corren, mycket trevlit! Länge sen sist (:
Va o kolla på lite kläder för jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig imorgon när jag ska vara med och spela på Haiti konserten. Om nån vill komma så är det klockan tre, (och sen en konsert på kvällen, men jag vet int vilken tid det är... hehe) Biljetterna kostar 35e styck, och alla pengar går oavkortat till läkare utan gränser, som är och hjälper till på Haiti.
Programmet kommer att typ bestå av allt mojligt. Olika ensambler (orkestrar) dansare och sångare kommer att uppträda. Mycket trevlit! Själv kommer jag att vara där hela dagen :)
Allting är på Alandica sen så ni vet (om nån vill komma)

Aja, nu ska jag fortsätta knapra på mitt förträffliga godis. Har'e gött!

Kommentarer
Postat av: EMME

Haha, lycka till på konserten, cya ikv :D

2010-03-06 @ 15:12:58
URL: http://josefinaemelie.blogg.se/
Postat av: elin

taack (:

men duude, jag sitter ju brevi dej nu! mahaha;)

2010-03-06 @ 21:44:45
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0