inget speciellt

Tjena, har väll ingen vidare intressant information att förtälja.
Hade iaf kemi prov idag, de gick helt okej, men när vi gick igenom provet så märkte jag att jag tappa rätt så mkt poäng insta, men de e så de kan gå.
Dessutom hade vi vikarie idag. De va ganska kul.
Enda kommentaren jag har e att man ska fan int mucka med cine, mej, ib o emme :D

Ska väll på trumpet ikv oxå, men får se om jag orkar, fortfarande ruskit förkydl (jag så fruktansvärt täppt i... hjärnan, no joke!)

Nu ska jag ta itu med mitt läxberg, som är större än snö högen som blockerar min väg hem från busshållsplatsen (den e förövrigt easily 2 m. typ iaf)


bara jag som tycker det ser ut som om jag har någge fanskap på gång? ;) (nog för att läget oftast e så, men endå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0