tid

Allt har gått snabbt.
För snabbt.
Jag kan faktist inte förstå.
Kan inte tänka mig att det kan gå så här snabbt.
Det får inte gå såhär snabbt.
Jag vill inte vara med längre.
Kan ingen stanna upp allting, jag måste hoppa av nu.
Och jag som inte ens brukar vara rädd for karuseller.
Men nu är jag det.
Och jag vill av nu.
Men det går inte.
Det går inte att stoppa.
Att jag först kommit på det här nu.
Kan ingen hjälpa mig skruva tillbaka tiden, bara tio år? Snälla?

Jag vill inte komma underfund med detta. Det skrämmer mig.

Vill. Inte. Tänka. På. Det.



Kommentarer
Postat av: M

Hördu lilla pluttan.

Allt har sin tid.

Och tro det eller ej, men du är faktiskt inte gammal ALLS.



Ta ett djuupt andetag, och tänk på hur bra allt är.



Vet inte om jag missuppfattade allt, men när saker går för fort. När all tid bara försvunnit under ens fötter, brukar jag också få ångest.

Trust me Elin. I should know ;)

2010-04-01 @ 11:35:00
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

Tack malin!

För ibland blir det bara så, när man tänker för mycket och kommer på hur snabbt allting går, men du har rätt man ska njuta av hur bra man har det! :)

<3

2010-04-01 @ 20:06:19
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0