uppdrag: tråkit mariehamn med 3 tonåringar

Vad göra?
Joo...
Damma av kreativiteten inom er, oooch...
...bygg en SNÖGROTTA
Jepp, så enkelt är det.

Dagen bjöd på bl.a
att jag fastna med huvvu/hela överkroppen i hålet som vi grävt rätt ner i snöhögen (som en vulkan) så corren måste komma o hålla i mina ben, o ella måste slita upp mej genom att ta tag i min jacka, för att kunna rädda mig från ett öde värre än doden! My heroes! ;D Det var en ganska underhållande händelse (bara det att min höft krampa ihop hehe)
Aja, berget vi börjat bygga på skall fortsättas.
Såatt ifall de blir tyst här på bloggen så ska ni komma o leta i en fet snöhög nära mej.

P.s vi bygger kojjan till min ''lillebror''...hehe..

&

Kommentarer
Postat av: Ella

hahah, gillar bilderna! och vår vääldigt mogna ide' att bygga en snögrotta :D

2010-03-09 @ 14:45:58
Postat av: Ella

hahah, gillar bilderna! och vår otroligt mogna ide att bygga en snögrotta :D

2010-03-09 @ 14:48:37
Postat av: Ella

oj då, jag råkade skriva två gånger, haha, men jag trodde inte det funkade första gången.... haha

2010-03-09 @ 14:50:28
Postat av: elin

hahahaha, ella du e bäst XD

2010-03-09 @ 17:58:00
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0