20 kronor

Alohá!
Den som inte orkar med nojjs så kan direkt hoppa ner till andra sycket hehe
Men jag måste bara skriva av mig för jag är just nu så fruktansvärt irriterad på min käft :( Hela övre gommen håller på o svullnar up (som den gör med jämna mellanrum) o senast det inträffade så nöttes gommen upp (för den va så svullen så den gick sönder när jag åt) så allting bara faila o jag va på allmänt otrevligt humör.

Sådärja nu känns det mycket bättre att få ha klagat av sig lite :)

Annars så har skolan varit heelt okej.
Måndagar är faktist ganska sköna. Desutom kom jag på att efter nästa vecka så är alla prov i nian slut, underbart!
Hehe, dessutom paya jag hanna 20 kronor för att jag skulle få ha hennes ipod på teckningen (lite allmän sådär tråkig info)
Aja, back to biologi plugg, synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0