älskade sommar väder

God kväll.
Har vi inte haft ett suveränt väder idag gott folk?
Jag tycker det iallafall. ÄLSKA VÄDRET!
Idag har jag dessutom varit med Emma. Det va jätte länge sen +att de va kul.
Emma e så himla söt och snäll!♥
Favorit händelserna idag:
Emma står och skruvar på vatten munstycket till vatten slangen, eftersom det var sönder +att hon ville hitta den perfekta vatten strålen att vattna med.
Emma:
Elin titta, den här heter dust (typ)
Emma sätter på vattnet, och som sagt munstycket var ju sönder, så samtidit som vattnet kommer ut rätt väg genom munstycket, så e de failat bakåt, så hon sprutar ner hela sig själv, hahaha ;)
dock tog hon hämd genom att blöta ner mig, eftersom jag dog av garv.

Sen satt vi o titta i en tidning:
Jag:men lol, ofta en delfin tar självmord
Kattis:jo men delfiner är smarta djur
Emma:jo men nästan alla djur har ju hjärnor,...eller?..jo...menar jag!!
Söta emma!!


Sverige resan igår med corren o ella var oxå ytterst trevlig.
+att jag hitta lite fina saker :)
Haha, gilla alla insidenter vi hade oxå.
Bl.a tappade jag bort min kasse, fick panik o sprang runt som en rabiessmittad höna.
Aja, det är dock en annan historia.
bilder kommer, jag skall bara hitta min kamera laddare

Ikväll kommer ivartfall ella o corren hit, kommer nog bli najs!

Kommentarer
Postat av: M

Hörde att du sått ärter till mig!!! :D TACK <3

// tönten :)

2010-05-16 @ 15:41:02
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: e

haha, you're welcome

//tönten x5 ;) :D

2010-05-16 @ 19:02:03
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0