förkyld

Idag är jag förkyld, damnd!
Jag verkligen hatar att vara förkyld.
Dessutom har jag inget gamecard, så jag har inte ett shit att göra idag hehe
förutom mitt biologi projket, men det orksr jag inte bry mig om.

Här kommer iallafall bilderna från igår, enjoy!






























försökte ta lite hoppbilder, gilla minen ;)






sen blev vi lite hehe trötta så vi måste chilla lite granna (mjo, kondisen e på topp)



Förövrigt kan jag upplysa er om att jag skulle stå på händer mot ett träd. Måste jag ens tala om att det faila?
När jag stod på händer och skulle luta mot stammen, så typ föll jag snett, och skrapa upp hela benet, såhär lagom till skolavslutningen, tummen upp :D
Det enda jag har att säga (som min gode vän emelie har lärt mig) soo elin-style! ;D

Kommentarer
Postat av: Ella

asså eliin, du kan väl fråga före du lägger upp bilder på mig? snälla ta bort dom fula på mig, vilket är typ alla. första, tredje, elfte och sjuttonde bilden är jag ju iallafall skit ful på! jag kan vara snäll och bara tvinga dig ta bort tredje och elfte/sjuttonde, har inte bestämt vilken som är fulast ännu... haha, eller gör som du vill. jissus, vilken lång kommentar det här blev :p

2010-05-24 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0