Grönalund

Klassresan igår va awesome!
Vi börja med att värma upp med...Insane!
Hehe, så jävla kul, åkte den 3 gånger (sen blev den tråkig)
Och dessutom åkte jag och emme faking fritt fall! De sant!! Herregud, trodde att jag skulle dör, men det var bara kul :)
Hehe, skrytarn om vad jag pallar åka för karuseller ;)

Sen gick vi spökhuset oxå, de va inte alls läskigt (okej, kanske för att vi typ va 7 personer där inne, men endå)

Gillar 9A så jävla mkt, vår klass är så fruktansvärt skön!

Dessutom shoppa vi typ 1 och en halv timme efteråt, hitta ingenting förutom en feet korallröd ring♥

Men nu ska jag till hannapanna, l8rs! en mer detaljerad historia om våran klass resa kmr kanske senare :)

Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, allt bra med mig? :)

2010-05-30 @ 12:06:22
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0