hardcore chilling

Tjenatjena, är fortfarande förkyld. Låter som en skata hehe.
Men jag kör hardcore chilling för jag SKA vara frisk på klass resan på lördag, och jag SKA åka insane, jag vägrar fega ur (har åkt den en gång förut, men man vet aldrig hur chicken man blir efter ett år haha)

Dagen har varit ganska skön.
Måndagar är typ alltid sköna.
Fick dessutom ut mitt biologi prov, fick 10 (y) (först fick jag 9½ men sen fick en av mina polare 10 fastän vi hade samma poäng så min lärare hade bara glömt att avrunda uppåt)(yes, intresseklubben antecknar)

Men nu ska jag fortsätta rita lite (måst typ ta hem alla mina arbeten, för jag kommer aldrig hinna bli klar i skolan, långsam som man är)
Toodelo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0