slashslashdingdong(kingkong)

Ok, det sista la jag till.
Men erkänn, rätt bra passade det in eller hur?
(tydligen ett smeknamn till en av mina kusiner, nice)

Nåja, dagen har slääpat sig fram, dom sista två finska timmarna klarade jag bara av tack vare en ordentlig socker kick.
Men efter finskan så kom marc och hämta mig, så sen for vi och tapetserade till famror (ehrm, jaokejdå marc och pappa tapetserade, jag tittade på) sedan bar det av på orkester. Ni förstår, det är nämligen orkester helg denna helg. Ytterst trevligt, ni förstår man får en glädje kick när man är där!
Men nu skall jag kika lite på tv, sen skall jag sova, är trött som en sten sinni!
l8rs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0