som alla andra ålänningar redan noterat...

Så snöar det helt fruktansvärt mycket på denna kobbe! Brr!
Skulle gå ner för en trappa för att möta mamma och få skjuts hem, men fasiken det gick ju nästan inte, höll på att bli ihjäl snöad!
Nåväl, för att klara av snön så jag har jag virat in mig i mitt täcke så att jag ser ut som Morran, ungefär såhär alltså
--->

Dessutom:
MALIN KIRRA SITT KÖRKORT IDAG
GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS! Det blir cruise nu ivartfall! och btw, gick det bra att köra hem idag malin? ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det gick awesome ;)

Vill du åka imorrn på kvällen? :D

2010-11-09 @ 21:20:10
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: your one and only little sister!

hmm...alltså inte för något annat, men jag troor att jag väntar tills det blir torrt på vägarna...eller kanske till våren ;) hehe

2010-11-10 @ 17:06:16
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0