you have to learn how to walk and how to talk the talk!

Jag blir så uppgiven på fysiken, jag förstår ingenting.
Jag har tappat bort mina klimat diagram som jag behöver till min geografi uppsats som skall vara inne imorrn.
Jag har en hissa bok som jag måste läsa igenom.
Finska som skall översättas
Och ett underbart engelska verbprov.
Snälla kan någon i hela världen hjälpa mig?
För grejjen är den, jag har inte direkt något emot något av dessa ämnen (nåja) men jag hatar när jag inte förstår!

Dessutom har jag inte en aning om varifrån rubriken är ifrån, typ nått som poppa upp i mitt huvud när jag skulle sova igår?
Nåja, nu när ni fått sådan intressant information så tänker jag säga tack och hej för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0