elin, även känd som glaskrossaren

Jo hörrni.
Idag råkade jag ut för en lite knivig situation.
Jag tappade nämligen mitt glas mitt i matsalen bland alla tvåor och treor.
Kanske inte låter så hemskt.
Men
Det var det kan jag tala om för er.
För grejjen var den, jag skulle bara ta mitt glas och typ... smäller till det? Så att det far iväg. Och för att försöka undvika detta så börjar jag i princip jonglera med det, vilket leder till att det bara flyyyger mot golvet.

In i det sista hoppades jag på att det skulle klara sig, typ studsa som det gjorde för emil en gång långtlåångt bak i tiden. Men icke.
Ni vet när glas går sönder, typ smällen? Jag gillar inte det ljudet alls.
Och tystnaden som uppstod när den smällen kom...Man skulle ha hört en knappnål falla.
Nåväl, jag fick iallafall inga applåder.
Så det var alltså bara för mig att snällt hämta en sopskyffel och sopa upp allt.

Pinsammare saker kan ju hända...eller så inte.

Jaja, orkester ikväll as usual, så vi hörs imorrn!


Kommentarer
Postat av: Malin

ÅH vad kul! Och ÅH vad jag ville se det, och ÅH vad jag hoppas du går in i glasdörrarna vid bibblan ;)

2010-10-25 @ 17:55:08
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

ÅH, vad jag känner stödet av min släkt... -.-

;D

btw...gör ni parodier, för isf är det fail för mig hahaha

2010-10-25 @ 18:00:36
URL: http://elinbiskop.blogg.se/
Postat av: ella

hahaha underbart elin!

2010-10-26 @ 10:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0