suprise!

Igår när jag stod uppe i badrummet, så hörde jag att våran dörr klocka rang acceptera åländskan typ med två långa signaler, och jag tänkte som hastigast att det var marc, för han brukar plinga precis så, men avfärdade snabbt tanken.
Men så hör jag att mamma öppnar dörren och vems röst är det inte då jag hör?
jo MARCS!
Fy faan vad glad jag blev, så nu stannar han tills söndag! :D

Well, just nu så sitter jag i data salen med monster datorer, nästan ingen trea är här, så det är alltså lugnt att vara här. Nåja, hade tänkt berätta om denna händelserika dag.
Jag började då som sagt åtta, men tydligen ar våran bild lärare sjuk, så vi hade hål två timmar. Dessutom efter bilden så har jag dubbel timme hål...så alltså hade jag kunnat fått börja tolv.
Men nu tågar idrotts klassen in, så vi måste gå, fortsätter på min historia sen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0