diggididam

Vet ni vad?
Eftersom jag inte berättat om igår, så hade jag tänkte göra det nu.
Endast för att det var ett så förträffligt litet äventyr, med min vän Francine!

Min gode vän Francine frågade mig då igår om jag hade lust att komma med på premiären av "Fåglarna tittar på oss". Så efter att vi gjort det besväret att ta oss till alandica, så var det tydligen fullsmockat. Och ute i kylan kunde vi ju inte stå och frysa till döds.
Så vi beslutade oss för att vandra iväg till hesburger för att köpa glass, dock var det stängt. (Smart idé eller hur? Att köpa glass fast det redan var kallt. Sen var det ju inte min idé heller ;) )
Men att vi sedan gick till...indigo och vet ni vad? Vi kom in!
Så vi satt uppe i baren och drack varm choklad samt åt glass och snackade skit i två timmar.
Förbaskat trevligt måste jag säga.
Nästa gång skall vi testa om vi kommer in på Dinos!




Men nu är Ella här, och vi äter choklas sås med glass.
Dessutom skall vi göra det vi är allra bäst på, nämligen Guitar Hero!

min glass portion! ;)

Kommentarer
Postat av: Francine

wohoo, haha, de va nice! :)

2010-09-19 @ 15:01:13
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: elin

Jo du!

Och som sagt, Dinos next ;)

2010-09-19 @ 16:14:35
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0