höst

Tjena, visst är det här med att hösten ganska bra, jag menar alla löv blir röda, gula orangea, jaa alla möjliga färger, väldigt vackert alltså.
Sen är det ju bra att man kan vara inne utan dåligt samvete, och så får man ju dricka te hela tiden.
Men är det någonting jag inte gillar med hösten, så är det att det blir så förbaskat kallt!
Jag avskyr att ha kallt!
Särsklit om händerna.
Jag får alltid kallt om händera! Fingrarna blir alldeles stela och iskalla och mina handleder bara knäpper när jag rör på dom.
Tror det börjar bli dags för mig att börja sticka vantar hehe.

Ikväll kommer iallafall cornelia och ella hit.
Riktigt trevligt! Var helt galet länge sen som jag träffade dom sist (känns det som iallafall)
ha det så bra♥

ååh, btw jag vill måla måla, måla hela världen!
måste och köpa dukar eller något annat att måla på imorgon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0