vad som komma skall

Vet ni vad? Vet ni VAD??
Min bror kommer hem imorgon, alla tummar upp!!

Ikväll tror jag att det är dags att gästa DJango, känns som om det var lite väl länge sen som vi spelade x-box.
Det vill säga, om jag får tag på den muppen.

Tog dessutom ett beslut idag.
Jag tycker inte om avslut, men ibland är det sånt som krävs för att jag skall må bra.
Och just nu måste jag prioritera mig själv...skall bara pränta in det i skalllen.
Dessutom kommer jag ju kanske tillbaka en dag, kanske inte.


bild av ella
undebaraste f4! :')


Kommentarer
Postat av: Ellabella

haha! det var ett jävligt bra tag sen jag gjorde den där ;)

2010-09-11 @ 14:56:15
Postat av: elin

Och rysligt länge sen f4 var samlade ;)

2010-09-12 @ 20:42:36
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0