kölhalning

Okej, jo jag vet. Jag struntade i att uppdatera igår, men vad gör det?

Påsklovet har varit awesome, jag har enbart tagit det lugnt, as skönt alltså. Dessutom har jag bland annat bakat missbildade cupcakes med corni som vi sedan matade en bisamsork med (tyvärr ville den inte bli våran vän, men dock connectade vi med en väldigt trevlig katt) sedan har jag pratat, pratat och pratat med malin, bedrivit nyp krig med hanna och emma, letat påsk ägg, terroriserat min bror och sedan har jag gjort ganska mycket till.

Dessutom var jag och nicole på tårt kalas idag. Liksom varför nöja sig med varsin tårta, när man kan ta en till?

bilder kommer upp imorgon, är för trött för att lägga in dom nu!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ju så finurlig du.

Tjejen.

Pussar :))))))

2011-04-26 @ 23:20:17
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

jag gillar dig jätte mycket malin

bara så att du vet

puss

2011-04-30 @ 09:47:36
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0