som en exalterad 13-åring↓

Alltså när jag startade datorn nu för ungefär åtta minuter sedan så var jag lite allmänt suris.
MEN tänk att ens sinnes-stämning (är det ett ord?)(och stavas det med ett eller två m?) kan ändras så snabbt! Och vet ni vad? Malin kommer hem SÅ HIMLA SNART! Alltså tänk att man kan sakna en människa SÅ MYCKET
Hihi, ser att detta inlägg är (och kommer fortsätta) väldigt råddigt. Men det gör ingenting, så kan det gå ibland.
Kan ju samtidigt passa på att nämna att jag, nicole och emme var och tittade på någon konsert igår på alandica (det var typ johan & emil), dom var as-duktiga! Sedan sov nicolelilainen över här, väldigt kul (givetvis för mycket snack för långt in på natten) men vi trodde att det inte skulle göra någonting eftersom vi hade sovmorgon idag. MEN eftersom jag tvingade nicole att fixa mitt hår så slutade det med att vi givetvis kom försent till samhällan och därmed brutit det allra heligaste reglementet.

Näej, nu räcker det, l8r!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0