måndag

Hej hörrni! Orkade inte riktigt uppdatera igår, men det var iallfall en fin söndag. Faktiskt så har det varit en alldeles toppen helg!♥

Nåja, förövrigt så kunde den här skolveckan ha börjat liite bättre. Imorse när jag kom till skolan, kom en av mina klasskamrater fram till mig och sade att vi tydligen inte hade någon matte. Lite synd, för ni förstår, jag kunde nämligen ha fått haft en sovmorgon idag. Men det är så det kan vara ibland, så istället satt vi i klassen och spelade lite kort, inga sura miner här inte!
Haha, herregud på tal om klassen, alltså om nån någonsin skulle få tag i våra citat som vissa kläcker ur sig ibland, så vet jag faktiskt inte riktigt vad konsekvenserna skulle bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0