övningskörning

Hej hörrni! Åh vad skönt det är att vara ledig idag, och åh vad kul det var att köra bil igår. Fick faktiskt bara kärringstop en gång! Dock hatar jag att backa, det är as-svårt ju! Massa saker att tänka på. Och sen kan jag ju inte påstå att jag är en direkt stjärna på att parkera heller. Men hey, det där ger nog med sig!

Dessutom ser jag himla mycket framemot att köra med malin, det är hennes tur att skratta åt alla mina kärringstop! Och på tal om malin så saknar jag henne väldigt mycket. Men nu är det bara några dagar kvar tills hon kommer hem. Vet ni att hon varit borta i england i snart 2 månader alldeles själv? Och dessutom har hon klarat det med bravur! (själv skulle jag ha lipat ihjäl mig, packat ihop min ouppackade väskor och ta första bästa planet hem efter 2,25 dagar)
Det jag vill säga (och som jag sagt så många gånger förut) är att jag beundrar malin väldigt väldigt mycket. Hon är bäst, cool och hon klarar allt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sötnos :) Du är nog du! (FAST DET ÄR 3 MÅNADER!!!!) hihiihihihhi. Saknardig, SES NÄSTA VECKA :D :D <3

2011-12-07 @ 13:31:31
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

NÄSTA JÄVLA VECKA?? JAG DÖR OCH UPPSTÅR IGEN, DU GAV MITT LIV MENING IGEN!!!!

2011-12-07 @ 15:45:54
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0