åh, vad jag är töntig men ibland måste man ju bara le

...typ som när man ser nån helt total toppen facebook grupp.
som typ
Somtimes I get depressed, then I remember I have a nice ass and its all ok :)

Liksom hur kan man inte le åt nått sånt.

Men jo jag vet.
Elin Biskop, mega tönt no.1

Dessutom sa en av mina släktingar fel när vi var på middag till farmor & farfar. Hon sa att det fannns tigrar i sibirien.
Då sa farfar:
"ja det finns då åtminstone inte kameler där"
Liksom som sibiriska dromedarer.

Och jo jag vet där var inte alls kul.
Så därför tänker jag lämna min dator innan jag säger fler dumma saker.
cya


elin biskop, tjejen med sämsta humorn i stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0