dagens i-landsproblem

Bara för att ni älskar att anteckna om mitt högst ointressanta liv, så känner jag att jag måste få ut mina aggressioner någonstans.

Idag har jag en så förbannad otursdag. typ.
För det första fattar jag inte vad det var med min klass och mig idag. Dagen gick i varja fall ut på att mobba mig.
Sedan fick jag ut min biologi uppsats som gick åt satan.
Matte provet, kommer att gå åt helvete.
Efter det hittade jag världens finaste siden klänning. Som jag förstörde för 5 min sen, med en fet satans fettfläck. Så nu är det nån blandning av fett och vatten över halva klänningen.
Och som pricken över i:et så har tydligen ljudet på min dator gått sönder.

ÅÅÅT helvete.
Jag går och lägger mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0